Tuesday, May 22, 2007

Moυ τη λενε για την ορθογραφια μου

Edo Manos. ναι μου τη λενε καποιοι απο τους χιλιαδες φιλοι μου για την ορθογραφια μου. αλλα σε αυτο το σημειο θα ηθελα να σας πω χιλιδες νεοι μου φιλοι απο το μπλοκ μου οτι ολα αυτα δεν παιζουν ρολο. Σημασια εχει πως προφερεις. Για να σας το αποδειξω θα σας πω μαι ιστορια
εγω ειχα μια φιλη που τανε λιγο καπως.
αυτηνανε την ειχα μαρκαλεψει λιγο μια ανοιξη αλλα στα ψιλα. δεν το τελειοποιησα. περιμεναμε τηνα λλη ανοιξη. Μια φορα τηνε συναντησα τυχαια με μια παρεα απο κατι μαντραχαλαδες σε ενα που κανανε κατι συναβλιες. Τα λεγαμε εκει ειμαστα ενθουσιασμενοι και το πηγαιναμε σιγα σιγα μηπως κλεισουμε κανα ραντεβου και ολοκληροσουμε το μισο παρατημενο μαρκαλεμα
μιλαγ αμιλαγ πετιοτανε καθε τοσο ενας μαλακας ελφρα καμενοσ απο την παρεα της κι εσπρωχνε καπως με το χερι. Ρε το τσογλανι να μη με αφηνε σε χλωρο κλαρι. Εκει που μιλαγα απλωνε καθε τοσο τη χερουκλα του και με σκουνταε και που λεγε:
- Χάρης...

Γαμω το θεο του. (τι χαρης και χαραλαμπος? χεστικα αμα σε λενε και κυριακο) Θα του χωνα καμια μπουφλα αλλα ητο ελαφρα πιο ψηλος παχιος και μαλλιαρος απο μενα.
Να μη μπορω να μιλησω λεμε.

σκουντα σκουντα (ειχε και πολυ κοσμο) καποαι φαση λεω να μην ειμαι αγενης. Αφου συστηνεται το παιδι να συστηθω κι εγω/Μολις λοιπον ξαναπλωνει to xερι και μου λει:

-Χαρης
του αρπαω το χερι και το κουναω πανω κατω δυνατα και του λεω
- Φιλε Χαρη, Εδω Μανος.. χαρηκα πολυ...
Οπα!! στραβωνει αυτος ο καρακαμενοσ αμεσως. κοιτα αριστερα κοιτα δεξα και λεει στους αλλους.

-Τι ειναι αυτος ρε? και μετα σκυβει και μαζευει το μπαφο του που του τον εριξα στο πατωμα .

Τον ξαναπροσφερε σατη γομενα που μιλαγα.
-Χαρις της λεει...παρε ρε το τσιγαρο γιατι αυτος μας εχει πρηξει.

sto σηεμιο αυτο θελω να πω οτι τι φιλη μου την λεγανε χαρις. οποως δηλαδη τη χαρις αλεξιου (αλλα δεν ηταν αυτη)

Το αποτελεσμα ειναι να μην ολοκληρωθει το μαρκαλεμα και να γινεω και ρεζιλι. Η ορθογραφια βλεπετε δεν παιζει κανενα ρολο. Αμα μιλας τα γραμματα δεν φαινονται, οποτε να με παρατησετε

5 comments:

tink said...

αγαπητέ φίλε μόνο μάνε,

έχω μια ανησυχία για τον μπάφο, τι έγινε τελικώς; τον πήρε η γκόμενα ή τον πήρες εσύ; διότι φίλε μόνο μάνε αυτά είναι ιεραρχίες, δεν μπορείς να παρατάς τον μπάφο και να τρέχεις με την γκόμενα όπως δεν μπορείς να παρατάς τον γάμο και να τρέχεις για πουρνάρια. Δεν είμαι σίγουρη τι είναι τα πουρνάρια αλλά, αν τα πουρνάρια ήτο μπάφοι, δεν θα παντρευόταν κανείς...

μερσί φίλε μόνο μάνε

(βγάλε το γαμήδι το moderation μας τα κάνει τσουρέκια, λες και περνάμε απο επιτροπή ένα πράγμα, δεν είν σωστό...)

Manos said...

μια απο τις χιλιαδες φιλες (αλλα ισως η πιο καλη) τικερμπελ. εγω στη συγκεκριμενη ιστορια δεν ελαβα δραση. υρθε ο μαντραχαλος πηρε το υλικο απο του πατωματος και το μοιραστηκε με την αυτη. μαζι ισως και να μοιραστηκαν και τις ανοιξιατικες ορμες. δδεν ξερω. εγω εφυγα διοτι δεν με επερνε πλεον.

εχεις ξαναπαει και ρωτησα για αυτο που πρωτα γραφεις εσυ και μετα εγω παιρνω ενα πο τα χιλιαδες μαιλ και λεω αμα αυτο που γραφιες εσυ ειναι και για να γραφτει εδω. το μοντρισιον δηλαδη. ειπε ο κυριακος να μην βγει με καμια παναγια και ειχει κει επιχηρηματα

λεει αμα πχ ξερις εσυ το επιθετο και το τηλεφωνο του κυριακου και το γραψεις εδω και το δουν και οι αλλοι, τοτε λεει θα μεγαμησει χωρις σαλιο

συγκεκριμενα ειπε , χωρις σαλιο αλλα με αμμο και τσιχλα.

επειδη εμενα αυτο με ανατριχιασε μαλλον θα το κρατησουμε ετσι, μην εχουμε τιποτε αλλα γιατι ο κυριακος ειναι φιλος απο το γυμανστηριο και κανει πιο πολλα κιλα απο μενα στο πεκ ντεκ

σε φιλω στις μασχαλες

Manos said...

EPEIΔΗ ΜΙΛΑΓΑ ΜΕ ΕΝΑν λιγο μαλαακ κε δεν καταλβε τι εγινε. να εξηγηθω

αυτος ελεγε χαρις τη γκομενα για να της δωσει τον μπαφο κι εγω νομιζ απου ελεγε χαρης να συστηθει

αιντε βλακα

tzotza said...

εγω παντος το καταλαβα μανο (και δεν φυμιζομαι για την εξυπναδα μου σαν την tinkerbell η τον κυριακο :)))
επισης,επιδη κανω και εγω χιλαδες ορθογραφικα λαθη (μαλλον και πιο πολλα απο τους χιλιαδες φιλους σου),σε καταλαβαινω και σε υποστηριζω completely!!!
nite nite!!

Anonymous said...

είναι λέει μια ταινία πουνε ενας χλεχλεσ τραγουδαει αυτος και στη ταινια ειναι χεβι μεταλ, ναρκωτικα, βρωμια, ψεφτικα τσουλουφια πολυ μαγκας, κανει και γυμναστηριο πεκ ντεκ τησ πουτανασ, κανει πολυ επιτυχια πανε να τη δεισ μπασ και παρεισ κανα σχεδιο να ξεπατικωσεισ.