Thursday, May 24, 2007

θα γινω ερωτικος ιστοριογραφος. Αυτογραφα εντος

Edω Μανος. Αγαπημενοι φιλες και φιλοι ειμαι πολυ ενθουσιασμνος με το ιντερνέτ και του οριζοντες που εχει ανοιγει.

Γενικα θα πρεπει να ξερετε οτι τα μπλοκς ειναι τρομερο εργαλειο. Τετοιο εργαλειο εχουν πολλοι. Το ξερω ακουγεται προστυχο καπως αλλα ειναι αλληθεια. και αεχω βρει παραπολλα μπλοκσ

Θελω να πω στο σημειο αυτο στους χιλιαδες φιλοι μου οτι δινει μια δυνατοτητα απο ααυτες που ειχες μονο στο δημοτικο σχολιειο

εμενα ενας φιλος μου ο φιλλιπας ειχει ενα μπλοκ ιχνογραφιας που κολαγαμε στο δημοτικο ζωγραφιες και αλλα χαρτακια που ειχαμε γραψει και τα καναμε συνθεσες και το βγλαμαε φωτοτυπια το μπλκο και το διναμε εφημεριδα των μαθητων

ειχα γραψει κι εγω αλλα με κοροιδευε η δασκαλα η κυρα μαρια και με ελεγε τοτο γιατι λεει αυτ απου εγραφα ητο μαλακιες (χεστηκα κιολας γιατι αυτη ητο γρια και κουμουνοστρια κατοχικοπλικτη και τωρα εχει πεθανει, γιατι ηταν 60 πριν 25 χρονια, ενω εγω εχω τωρα ηλεκτρονικο μπλοκ κι το διαβαζοθν χιλιαδες φιλοι μου και οχφωτοτυπιες

βγηκα απο το θεμα ομως (κι αυτη το λεγε αστια αστεια)

Λοιπον μου βρηκε ο φιλος μου ο ηρακλης ενα μπλοκ, που ειναι μια και γραφει που την εσφιξε ο αδερφος της.

Για οσους δεν καταλαβαινουν το σφιξιμο, να εξηγησω στο σημειο αυτο οτι περιλαμβανει πολλα πραματα το σφιξιμο. Αυτη λεει οτι την εσφιξε κι ποικιλοτροπος ακομα κι απο κει που οι γκομενς δεν το δινουν ευκολα , διοτι σχηματιζονται αιμοροειδες αλλα τηνε κερασε και στοματικη αγαπη που αρεσει και στη φιλη την τικερβελη.

Για ολα αυτα ψιλο χεστικα διοτι εγω αδερφη δεν εχω αλλα εχω αδερφο και δεν θελω μητε να το σκεφτω γιατι ειναι πολυ βρωμιαρης αυτος και καθολου ανωμαλος εγω

εχει ομως ο μπαγασςα αυτος με το μπλοκ που λενε ολο τετοια, να βαλεις κι εσυ σε μια ιστορια που ειναι στα ψεματα ομως, μια τετοια περιπτωση που να τη γραφεις εσυ

ΚΑΙ ΝΑΙ ΧΙΛΑΔΕς ΦΙΛΟΙ ΔΗΛΩΣΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΕΝΑς νεος οριχζοντας και σε μενα να κανω το συγγραφεα ιστοριων

Α ΡΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΡΙΖΟΝΤΕ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙς

ζητω ο κυριακος το δυχτυωθειται και τα μπλοκ
μολις παρω το οκ να συνεχισω την ιστορια θα σας ενημρωσω σχετικα
εδω βλεπετε το βλοκ που λεω

http://xxxstory.wordpress.com/page_istoria_partouza/

και εδω ειναι αυτη που τηνε κερασε πιπα ο αδερφοσς της

http://xxxstory.wordpress.com/2007/04/26/sex_me_ton_aderfo_mou/

σας φιλψ στις αμασχαλες

3 comments:

xxxstory said...

Έχεις πάρει ήδη το οκ. Περιμένουμε τη συνέχεια. Πριν αρχίσεις, ρίξε μια ματιά στους περιορισμούς της "ιστορίας παρτούζας". Και για να μην σε παιδεύω να ψάχνεις στα posts, θα τους γράψω στην αρχή της σελίδας "Ιστορία Παρτούζα"

tinkerbell said...

αγαπητέ φίλε μόνο μάνε,

συγκλονίστηκα, κοκκίνησα, θα πάρω τον οματιό μου και θα αποχωρήσω αλλά πριν αποχωρήσω να μου υπογράψεις μια το αλαβάστρινο αγαλματένιο στήθος μου κι εγώ σου υπόσχομαι δεν θα ξανακάνω μπάνιο μετά, άμα είναι να το κάνουμε και ιστορία και να το ποστάρουμε.

σε φιλώ και εγώ στις μασχάλες γιατί ζήλεψα. Ελπίζω να μην έχεις τρίχες.

μερσί μποκού

Manos said...

θα σε στεναχωρισω, εχω τριχες.


ποτανα φυση. τις παιρνει απο το κεφαλι και τις παει οπου δεν πρεπει.