Thursday, April 12, 2007

Οποιος θελει να παρει κουμπιουτερ να παει στο δυκτυωθειται

Εδώ Μάνος. Λοιπον το καλυτερο δεν σας το πα, αν και μου πε ο κυριακος να μην το πολυ λεω στον κοσμο. Αυτοι που μας βαλανε το δυκτυωθειτε δεν ξερω τι κολπο κανανε και ειχαμε ιντερνέτ πριν βαλουμε καν τα καλωδια! Δηλαδη αυτο το βλαμμενο μπηκε απο μονο του και εγω κολωσα, αλλα ηρθε ο κυριακος που ξερει και ειπε οτι ειναι ασυρματο λεει το ιντερνέτ λες και μιλαμε για καμια μοτορολα (ο βλακας) και το τραβαμε λεει απο καποιο γειτονα και πλερωνει αυτος!!!

εγω το ξερω οτι με δουλευει ο κυριακος αλλα και παλι ειναι κουφο που ενω δεν ειχαμε βαλει το ιντερνετ ειχαμε κανονικα. Οποιος θελει να παρει κουμπιουτερ να παει στο δυκτυωθειται γιατι ειναι και πολυ τσαμπε

αααα με λιγα λογια ηρθε ο κυριακος εδω και μου δειξε πως μπαινει το σχολιο και θα τα βαζω μονος μου τωρα.

No comments: