Thursday, April 12, 2007

πως φτασαμε εδω στο ιντερνετ και στο μπλοκ

Εδώ Μάνος. Επειδη με ρωτανε να πω οτι εγω δεν το ξερω καλα το κολπο για την ωρα. Οπως εγραψα και στο darkdays, Ψαχναμε να βουμε πληροφοριες για τον ηλιο. Αλλο οχι αυτες που λεει ο φιλος μου ο δαρκδαυς.Εμεις εχουμε ενα χιουνται και ειχε καψει ο ηλιος την εταζερα. Ο γερος ελεγε να βαζω βαζελινη και να μαλακωνει, Ο σΠΥΡΟς Ο φαναρτζης που ναι στη γωνια ειπε οτι η βαζελινη εχει πετρελαιο και με τον ηλιο το καιει χειροτερα το πλαστικο και σκαει. Μπηκα κι εγω να ψαξω για τον ηλιο στο ιντερνέτ γιατι εχουμε παρει κουμπιουτερ με το δικτυωθειτε και βγηκαμε εκει.

Ολο αυτο να μιλας και να χεισ δικο σου σιτε με γοητευσε και εχω ενα φιλο τον κυριακο που τα ξερει αυτα πιο καλα και μου εδιξε πως να κανω δικο μου μπλοκ.

το μονο ειναι που μου στελνουν σχολια οι δεκαδες νεοι μου φιλοι (και κανα δυο τσογλαναραδες που με κοροιδευουν αλλα τους εχω γειωμενους) αλλα δεν ξερω πως να βαλω τα σχολια στο μπλοκ. Στην πρωτη φορα το κανε ο κυριακος και τα βαλαμε.Μολις μαθω πιο καλα θα γινει χαμος

No comments: