Monday, October 24, 2011

πινε νερο

Παρακληση ιδεα
Εχω παρατηρησει οτι οι γυναικες κανουνε οτι κανουνε οι ομορφες και διασημες,γιατι νομιζουν οτι γιαυτο ειναι ομορφες
παει η μαdona στους μαυρους και παιρνει παιδια? παει μετα και η τζολι πανε μετα και οι κοινες θνητες και μετα βαριουνται να τα χουν σπιτι και τα αφηνουν στο δρομο και γεμιζουν τα φαναρια

(το ιδιο γινοτανε παλια με τα κουταβια)

πως επηρρεαζει αυτο την καθημερινοτητα μας, εμας των απλων θνητων?

παει πχ μια που ειναι γυμναστρια και κορμαρα και λεει στον πρωινο καφε:
ειμαι ομορφη γιατι πινω πολλα νερα

πανε μετα ολες οι χοντρες με σωματοτυπο κομοδινο- αχλαδι και βιολεντσελο και πινουνεν 10 κουβαδες νερο τη μερα
εγω ελεγα οτι μονο μετα απο ρεγκα και λακερδα μπορει να πιει καποιος τοσο νερο, αλλα τελικα μερτρα πολυ και η πιεση του μεσου

δεν καταλαβαινει η αλλη οτι οσο νερο και να πιει, το δερμα με υφη πορτοκαλιου στα κολωμερια δεν φευγει
καταρχας επηρεαζεται η κοινωνικη της ζωη γιατι την κοντοχοντρη μπορει να την συμπαθησεις γιατι μπορει να σαι κι εσυ κοντοχοτνρος
την κοντοχοντρη με συχνοουρία ομως κανεις δεν τη θελει

σκεφτομουνα ολοι αυτοι οι ιλουμινατι και οι μασονοι της διαφημισης λοιπον, μιποσ μπρουν να συμπαρασταθουν στον μεσο πολιτη
εγω δεν εχω θεμα, ας κανω σεξ και με τις πιο ασχημες
αλλα μπορουν να μας βοηθίσουν να περναμε πιο καλυτερα

πχ
δεν μπορει να βγει μια ωραια γκομενα, και να πει οτι για να ειναι ομορφη δινει κώλο?
να δημιουργηθει μια μοδα που να ανακουφιζει κι εμας ρε αδερφε.
οολο νερα νερα.. τι με ωφελει εμενα?

ευχαριστω τους ιθινονταις

No comments: