Tuesday, March 17, 2009

αυτο που μετρανε το σπερμα (χυσι δηλαδη) και αναλυση ουρων

εδω μανος. με αφορμη ενα που μου πε ο φιλος μου ο στελιος ήθελα να μοιραστω μαζι σας και ενα δικο μου για παρηγορια

πιγε ο στελιος και του μετρησαν το χυσι. αυτο το λενε οι επισιμονςες σπερμο διαγραμα και σε βαζουνε και τον παιζεισ και μετα το περνουνε σε μπουκαλι κι μετα το κοιτανε σε μικροσκοπιο και μετα σου λενε αμα φτουραει το σπερμα η αμα βαρας ασφαιρα

μου λεγε ο στελιοσ (για σου στελαρα - εισαι λεονταρι) οτι ολο αυτο ητο καπος κσεφτιλα
του ειπα τοτετην εκσις ιστορια, και οτι κσεφτιλα μπορει να ειναι πολλα πραμτα.

εγω εχω κανει οπως ολοι αρκετες αναλυσεις ουρων. μια ομς θα την θυμαμαι για παντα, διοτι οταν την εκανα νομιζο ητο ανοικξη (καλη ωρα)

ος γνωστο την ανοιξη που πρηζονται και τα αιδοια, ειναι μερες πουθ καθε παληκαρι νιωθει τον αδρισμο του να μεγαλωνει. ετσι κι εγω χωρις να γνωριζω, το βραδι πριν την εξεταση αμαρτησα ολομοναχος στο κρεβαακι μου

το κακο ητο οτι αυτη η μαλακια (στην κυριολξια) σε τετοιες εκσετασεις "γραφει"
δηλαδη αμα διασκεδασεις το βραδυ πριν την εκσεταση, το πρωει το χαρτκαι λεει

ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΟΟΥΡΑ

αΥΤΟ δεν ειναι κακο και στη τελικη οι γιατροι κσερπουν τι σημαινει και δε μασανε.
ομως εμενα τις εκεστασεις πηγε και τις πηρε η μανα μου γιατι ειμουνα κατι σα να λεμε 15-16 χρονο.
μπορει και 17-18
αλλα σημασια εχει ο τι μια μαμα παντα ρωτα σε τετοιες φασεις το γιατρο

ΚΥΡΙΕ! ΤΙ ΣΚΑΤ Α ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ???

α στο σημειο αυτο πρπεει να σας πω οτι οχι μονο δεν εια γκομενα τοτε αλλα το ξερε και η μαμα οτι το προηγουμεν οβραδυ ημονα σπιτι

μιν αφηνετε την ανοιξη να σας επηραζει πτο εκσττετασεων

καλυνιχτα

(δεν επερεπε να πιο τοσο κρασι παλι αποψε)

2 comments:

Anonymous said...

Εγώ τονε νιώθω το Στελάρα το φίλο σου, είμαι και γω ρομαντικό παιδί, δε κάνει κούκου έτσι στα καλά καθούμενα...

Manos said...

o stelios sta paparia tou
Πηγε εκει τον εξετασαν το διασκέδασε - ειχε δικαιολογια

εγω με τους μικροοραγνισμος καρφωθηκα