Thursday, October 30, 2008

μια ιστορια που θα καταλαβουν μονο οσοι πηγαν στρατ - πεζικο

ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: φυλαγα καποτε την πυλη ενος στρατοπεδου. μοιραζομουνα την υπηρεσια με κατι στρατονομους., ΑΥΤοι ητο κατι βλαχοι θηβαιοι και το παιζαν ιστορια.
εγω δεν ημουν στρατονομος αλλα ημουναν ναουμε ο παλιοσ και το παιζα κι εγω ιστορια.

ολο το κολπο στην πυλη ητο οτι το πρωι μεχρι και λιγο μετα την αναφορα (αρχιδια αναφορα καναμε εκει) μπαιναν ενα καρο καραβαναδες κι επρεπε να γραφεις σε ενα σκατο βιβλιο νουμερτ αυυτοκινιτηον κλπ κλπ

εγω λοιπον εκανα ενα κολπο. ελεγε εκει στους νεουσ στρατονομους

ΕΔΩ ΜΑΝΟΣ εγω απω αναφορα. θα ερθω σε λιγο. πηγαιανα αναφορα.. τελιοναμε .. καθομουνα κανα διο ορες στο καψιμι και μετα που γιρναγα πισω αυτοι ειχαν κανει ολη τη σκατοδουλεια.

οι στρατονομοι σπαζοσαντε τρελα με αυτο αλλα τι να πουνε?
ητο λοιπον ενα μουνακι εξυπνακιας. λεει λοιπον μια μερα

ΜΑΝΕ, AMA ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΦΕΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΤΙΚΑΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΨΙΜΙ.
καταλβες? σου λεει ο στρατονομακος να παω εγω και με την υποχρεωση να φερο την περτικαλαδα να κανω γρηγορα..

οχι φιλε
παω στην αναφορα και αμα τελειωσαμε., εκει ειχαν την ατυχια και μαζεβοσαντε και κατι εντελως νεοι . Εντελως ομως. ηταν αυτοι ναουμε ισαμε 30 μερες φανταρα.

βουταω λοιπον εναν και του λεω
ΕΛΑ ΕΔΩ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. πωσ σε λενε? αυτος τα κλασε / μονο που δεν αναφερθηκε.
μου πε το παιδι καλη του ωρα (δε θυμαμε πως τον ελεγαν) και του λεω κι εγω

ΘΑ πας στην πυλη με την περτικαλαδα και θα την δωσεις εκει σε ενα παιδι που ειναι μεσα υπηρεσια. ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΚΑΡΑΚΟΛΙ...

πΑΙει ο μανγας στην πυλη, μπουκαρει μεσα και λεει με στυλ.. Ποιος ειναι ο ΚΑΡΑΚΟΛΗΣ ΕΔΩ?
μεσα στην πυλη ητο 3 θηβαιοι στρατονομοι....

νομιζω ακομα τη σφουγγαριζει αλλα οι στρατονομοι ειχαν αλλα να ασχοληθουν και ξεχασαν εμενα.

No comments: