Wednesday, December 5, 2007

emo κινδυνος

εδω μανος. Τι σκατα ειναι αυτοι οι EMO γιατι κουρευονται ετσι τα παιδακια
το λοιπον
ο κυριακος εχει ενα ανηψιο. αυτο κουρευετε σαν καταχαζο και ειναι ολο με κατι μαυρα ρουχα και μοιαζει λες κι εχει κατθλιψη.

το μαλι του ειναι λεσκαι δεν το χει λουσει ποτε. ειναι καταμαυρο και το κολαει απανω στο ματι του τοσο που δεν βλεπει τιποτατο αλλο ματι το χει αποξω για να βλεπει και λιγο αλλα πουτσες (ειχε ερθει σπιτι και κατουρισε ολη την τουαλετα εκτοσ απο την τρυπα.. μας γαμισε η ασσπασια)

κανει ομως παρεα με κατι τρελα πιπιναρια και γουσταρω να χωθω, για να τα κερασω τα σωματικα υγρα μου.
αυτα τα παιδακια τα λενε emo (an me voithane ta agglika moy). δεν εχει καμια σχεση με τον νεμο που ητο ψαρι και με τον νεμο που ηταν στον ναυτιλο.
τα κοριτσακια που λες ειναι πολυ ωραια και βαφουνε και τα ματια και μαυρα μαλλια και γενικα εγω ειμαι και λιγο ανωμαλος και τα κανο τρελα κεφι
αλλα πηγα να βγω μαζι τους και κινδυνευσαμε
πρωτον λενε ολο μαλακιες και δεν μπορεσα να κερασω κανενα απο αυτα μια τα σωματικα μου υγρα η εστω μια γλειφοκωλαδα2ον οπου πηγαιναμε μας κινυγανανε κατι αλλοι
ειναι σαν τα χρονια τα παλια που εγω ημουνα χεβυμεταλ και πηγαιναμε στις πλατιες και βαραγαμα αυτους που ηταν κιουραπια, δηλαδη ακουγανε κιουρ
τελος παντω αυτα ειχα να πω
οποιος ζαχαρωνει γκομενα emo να προσεχει γιατι εκει που τη συνοδευει παιζει να ερθουνε τιπτοα αλλοι φλωροι για τσαμπουκα και οποιος εχει ανηψιο σαν του κυριακου να τονε στειλει για κουρεμα μεχρι και το in.gr to λεει που 'ναι του λαμπρακη και γαμει

http://www.in.gr/news/QuickNews.asp?lngEntityID=854874

No comments: