Tuesday, September 11, 2007

ApoKALypto i tainia.. ΠΩς ΕΖΗΣΑ ΤΟ ΔΡΑΜΑ

εδο μανος (νεα κατηγορια κριτικι ταινιων)
εχω φαιε τη ν εξης ηττα .Αυτοε ο μαλακα ο κκυριακος παει και φερνει να δουμε κατι ταινιες που δεν τις περνει απο βιντο κλαμπ εδω ελαδδα απλλα παο αυτα που ναι εξω και τα λεει τορνετ νομιζω. μΑς τα κανε τσουρεκια και οτι ειναι ενα γαμτο εργο με ινδιανου ς κει το λεγαν αποκαλυπτω και εχιε γαμω τα ξυλικα κλπ

μου το δωσε ο μαλακας και το βαλα να το δω στο ντι ωιντι οταν ελειπε η ασπασια γιατι αμα εχει πολυ αιματα αυτη ξερναει

τωρα η ταινια ειχει πολυ δραμα και παεριπετεια γιατι ολο τρωγανε ξυλο κατι και τους αδικουσαν και στο τελος τους βψανε μλπε και τους πηγανν να τουσ γαμησουν σε ενα μερος που κοβανε κεφαλια.
ο δικος μασ που ηταν ο πλεον αδικημενος (του καψαν το χωριο του σφαξαν τους φιλοςυ και ειχει και τη γκομενα μεσα σε ενα πηγασδι εγκλωβισμενη) κατι εγινε και δραπετυσε
εκει λοιπον αρχιναει το μεγαλο δραμα

λεω κι εγω? ρε μαλακα τορα δραπετευσε και θα παει και θα γαμησει ολους τους κακους. εκει λοιπον κολαει το ντιβνιτι
αυτες οι μαλακιες που μου δινει ο κυριακος δεν ειναι σαν κανονικο ντιβνιντι και δεν μπορεις να το πας μπρος πισω και να ξανα δεις τα τσαπτερς

επερεπε λοιοπον να ξαναδω οοοοολο το εργο οοοολο που τους γαμησανε να δω οοοολο το δραμα για να φτασει αυτος να ξαναδραπετευσι
ε

δραπετευει ο μαλακας και τι να γινει?

λεω κι εγω? ρε μαλακα τορα δραπετευσε και θα παει και θα γαμησει ολους τους κακους. εκει λοιπον κολαει το ντιβνιτι

Ε ΑΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΥΡΙΑΚΟ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ σου πηγα στο βιντεο κλαμπ και το νοικιασα

και αυτος τουε γαμησε καλα και εγ καλυτερα


(ασε και το αλλο .. δεν μιλαγαν αυτοι αγγλικα και λεγανε κατι που δεν καταλβενες χριστο)

αλλα το εργο μου αρεσε

No comments: