Wednesday, May 2, 2007

o λεβεντης εχει γραψει διαφημιση για το τζωνυ α ρε κυριακο χορατατζη



Εδω Μanos. ε ρε γελια σημερα με τον Κυριακο. Βλεπαμε αυτη τη αηδια διαφημιση με αυτον το ξεβιδωμενο που τρωει πεταλουδες. τζωνυ γουκερ κι ετσι. Γενικα εμενα το τζωνυ δε μα ρεσει αλλα ειναι κατι μαγαζα στη συγγρου στα χαμηλα που παμε και πινουμε μνο τετοιο. (τετοι εχει δηλαδη οχι γουσταρουμε. ασε που εκει ειναι να πινεις μονο μπιρα γιατι σιγα μην πλενουν οι μαυρες και οι ρωσιδες τα ποτηρια) Τελος παντων αυτος ειναι λιγο σα φλωρος ειναι και λιγο ρομποτ και γενικα τον κοριδευουν κι εχουν κανει κατι αστεια βιντεο κλπ. Ελεγα λοιπον στον κυριακο οτι εγω αμα ειχα να διαφημισω τετοιο πραμα θα βαζα κανα ρομποτ πιο αγριο. Αντι να ναι αυτος και να κυνηγαει μαμουνια να ναι κανα περιεργο να κυνηγαει σκετα μαμουνια (χωρις το μα δηλαδη αν με πιανεις)




και λεει ο κυριακος: ρε αυτο δεν ειναι οτι να ναι, ειναι λεει Ασιμωφ ειναι ενας που γραφε ποιηματα η εργα η κατι για ρομποτς και ειχει κανει και ταινια πιο παλια ομως. Και με βαζει στο ιντερνετ να μου δειξει ποιος ειναι αυτος που τα γραφει. Ε και τι μου δειχνει ο κερατας

Το χαμενο αδερφο του βασίλη λεβεντη. Ε ρεεε γελια. Εχει πλακα ο φιλος μου ο κυριακος.



Σε αυτο το σημειο θα θελα να πω στου χιλιαδες νεους φιλους μου οτι τα ρομποτ δεν ειναι τεχνολογια του μελλοντος. Και το πλυντηριο ρομποτ ειναι και το προγραμματιζουμε να κανει δουλεις. Εμενα παντως αυτη η διαημιση μου μοιαζει καπως μαπα.

6 comments:

tink said...

εμένα πάντως η θεία μου η Ευτέρπη που περνάει εμμηνόπαυση και πάρα πολύ την στεναχωρεί το γεγονός, διότι φίλε έχει πλακωθεί στα χάπια και στις ορμόνες (τις οποίες ΜΗ δοκιμάσεις ποτέ, τίποτα δεν κάνουν, το πολύ πολύ να σου μεγαλώσει το βυζί, ώπα αυτό είναι καλή ιδέα) όποτε βλέπει την διαφήμιση τούτην, λιώνει στο κλάμα και πολύ την λυπάμαι... καλά ναι, κάτι ήθελα να γράψω κι εγώ, μη δίνεις σημασία..

cheers

habilis said...

Eιναι οντωs μαπα .

Manos said...

ΦΙΛε τικερμπελ. Αυτη ειναι και η αιτια που δε μου κανουν καθλου κεφι οι καπως σιτεμενες. Ενω ειναι καποιες ωραιες, ειναι ολες κοντα στην εμηνπαυση οπως επιστημονικα εθεσες και δεν ξερουν τι λενε

αυτα τα χαπια που μεγαλωνουν τα βυζια πω τα λενε?

αμα τα βαζω στο ποτο της γκομενας κρυφα εχουν επιτυχια?
μηπως ειναι σαν κατι που θελαν να μας πουλανε στο γυμναστηριο και φερναν ολο κλανια και σπυρακια?

tink said...

φίλε μόνο μάνο και όχι μάνο μόνε (το χω;)

αυτά που λες εσύ ρε φίλε είναι τα γνωστά "θέλωναγίνωτρόμπαςσεέναμήνα" τα οποία δεν έχουν αυξητικές τάσεις (δηλαδή δεν θα μεγαλώσει τίποτα, στο λέω μέσα στην παρένθεση και να με συμπαθάς, αλλά ένεκεν που είμαι επιστήμων γυναίκα εγώ κι εσύ ένα ταπεινό λαικό παιδί)

βέβαια σαν επιστήμων γυναίκα με πιάνεις απροετοίμαστη στην εύλογη απορία σου με το ποτό, θα σου πρότεινα να κάνεις ένα πείραμα αλλά να μην αναφερθώ πουθενά σαν ηθικός αυτουργός(έτσι δεν το λένε ρε;)αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, μη μπερδευτείς και πιείς εσύ απο λάθος, γιατί μετά θα γίνεις ούρσουλα, ε και δεν λέει φίλε.

Manos said...

oxi προσ θεου. Εγω δνε παιρνω τετοια. εχω φυσικο χαρισμα εγω με τρελη γραμμωση κλπ. Δεν θελω να κανω βυζια. Κι αμα το λες εσυ και ως επισημων ειμαι καλυμενος. Ειδικα τωρα που ειναι ανοιξη μου αρεσει να μιλαω μα γυναικες επιστημονες ευχαριστω

candy's τετραδιάκι said...

Χαχαχαχχαχχχαχαχα!!!!

Ολα τα λεφτα εισαιιιιι!!!! :)))