Tuesday, April 24, 2007

τερας

Εδω Manos. Kαθησα χτες στο σπιτι. Λεει ο αΝτρεας δες ταινια σημερα εχει ενα καλο. Το ΤΕΡΑΣ. λΕΩ ΕΓΩ ΤΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩαλλα μου εξηγησε οτι παιζει αυτη απο τη διαφημιση μαρτινι που σερνε με τον κωλο της πεντε εξι καρεκλες και ειναι και λιγο λεσβιακο.
λεω λοιπον να το δω μιας και ειναι κι ανοιξη κι εχω ορμες
Μαλακιες, Το δα το εργακι αλλα οχι ολο.


1 αυτη ηταν μια αλλη πατσαβουρα και σιχαθηκαμε που ξεβρακονωτανε. καμια σχεση με το μαρτινι εκτος αμα λενε τη ζαρωμενη ελια
2 τι λεσβιακο?? ηταν με μια σα νανο και ολο κατι κοτσανες λεγανε Μεγαλη σαβουρα κι αυτη
τριο και χειροτερο. Τη μεταφραση και υποτιτλους πρεπει να την ειχε κανει καποιος θεσαλονικιος.
Αυτη ητο πορνη (οχι σαν αυτες που χει στην αθηνας ομως.. ητο σου λεω χαλια) Παει λοιπον εναν πελατη με το αυτοκινητο και τι τις λεει αυτος?
θα μου τον παρεις πιπα?
Επειδη αυτος δεν εμοιαζε σαλονικιος μαλλον ηταν αυτος που μετεφραζε. Τεσπα δεν μου αρεσε αυτο το εργο. Τσαμπα ξανυχτι.
΄να πω στου χιλιαδες αναγνωστες μου να μη ν το δουν ...Ακου θα μου τον παρεις πιπα....

No comments: